Πολιτική Καταλυμάτων ARRIBA GROUP
- Κρατήσεις
Πραγματοποιώντας μια κράτηση, δηλώνετε πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή των πολιτικών διαμονής, κρατήσεων, πληρωμής και ακύρωσης του καταλύματος.
Όλες οι δημοσιευμένες τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 13% και όλους τους νόμιμους φόρους, εκτός του φόρου διαμονής που ανέρχεται σε 0.50 ευρώ ανά διανυκτέρευση και βάσει νόμου τιμολογείται ξεχωριστά, και δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώνετε την ώρα της κράτησής σας.
- Προκαταβολή και Πληρωμές
Για την πλήρη επιβεβαίωση της κράτησής σας θα πρέπει να προκαταβάλετε το 30% της συνολικής αξίας της διαμονής σας, έχοντας ως ελάχιστο ποσό κατάθεσης, το κόστος της μίας (1) διανυκτέρευσης.
Γίνονται δεκτές πληρωμές με μετρητά, τραπεζικά εμβάσματα και πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express. Οφείλετε να ενημερώσετε το κατάλυμα κατά την άφιξη σας εάν επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου για τη διαμονή σας.
Η κατάθεση της προκαταβολής πρέπει να γίνεται εντός χρονικού διαστήματος δύο (2) εργάσιμων ημερών από την δημοσίευση του τραπεζικού λογαριασμού του καταλύματος προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη (με αποστολή από το κατάλυμα σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής), διαφορετικά η προκράτηση θα ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση και το δωμάτιο θα απελευθερώνεται.
Το κατάλυμα έχει το δικαίωμα κατά τη λήψη μιας εισερχόμενης κράτησης να προ-εγκρίνει την πιστωτική κάρτα, ενώ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση, εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν είναι έγκυρα.
Αντίγραφο της απόδειξης της κατάθεσης (καταθετήριο) πρέπει να σταλεί στο κατάλυμα (μέσω e-mail) άμεσα και πάντως το αργότερο 3 μέρες πριν την άφιξη σας.
Για μη-επιστρέψιμες κρατήσεις (non-refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.
Με την άφιξή σας, γίνεται η πλήρης εξόφληση του ποσού της διαμονής σας. Οποιεσδήποτε επιπρόσθετες χρεώσεις προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας εξοφλούνται κατά την αναχώρησή σας.
- Αλλαγές Κρατήσεων και Ακυρώσεις
H διεύθυνση του ARRIBA GROUP παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που αφορούν στην κράτησή τους το συντομότερο δυνατό.
Σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική μας είναι η εξής:
- Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και συνεπάγεται την από μέρους του καταλύματος επιστροφή τυχόν προκαταβολής.
- Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 30% της συνολικής παραμονής με βάση την κράτησή του.
- Σε περιπτώσεις ακύρωσης κατά την άφιξη, κατά τη διάρκεια της διαμονής, ή για μη εμφάνιση στο κατάλυμα (no show), ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτησή του.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση, το κατάλυμα υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.
Για μη-επιστρέψιμες κρατήσεις (non-refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.
H χρέωση γίνεται είτε με τραπεζική κατάθεση ή με πιστωτική κάρτα την ώρα της κράτησης. Σε περίπτωση ακύρωσης, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του 100% της κράτησης σε περίπτωση μη-εμφάνισης χωρίς πρότερη ενημέρωση.
Η κράτηση αφορά σε τύπο δωματίου για την διάρκεια της διαμονής σας, και όχι σε συγκεκριμένο δωμάτιο. Εάν χρειαστεί να σας μεταφέρουμε σε διαφορετικό δωμάτιο του οποίου η τιμή είναι χαμηλότερη από αυτήν της κράτησής σας, το κατάλυμα υποχρεούται να σας επιστρέψει την διαφορά.
- ARRIBAGROUP Travel Flex
Συμμεριζόμενοι την απρόσμενη ρευστότητα που έχει προκαλέσει η παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας, δημιουργήσαμε την πολιτική “ARRIBAGROUP Travel Flex”, για όλες τις κρατήσεις, θέλοντας να διευκολύνουμε τους φίλους ταξιδιώτες να έχουν την απαραίτητη ευελιξία στον προγραμματισμό τους.
α. Προκαταβολή
Για την πλήρη επιβεβαίωση της κράτησής σας θα πρέπει να προκαταβάλετε το 30% της συνολικής αξίας της διαμονής σας, έχοντας ως ελάχιστο ποσό κατάθεσης, το κόστος της μίας (1) διανυκτέρευσης.
β. Αλλαγές Κρατήσεων και Ακυρώσεις
- Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και συνεπάγεται την από μέρους του ξενοδοχείου άμεση επιστροφή τυχόν προκαταβολής. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μην λάβει άμεσα την επιστροφή της ήδη κατατεθειμένης προκαταβολής και προτιμήσει να μεταφερθεί στην επόμενη κράτησή του, το Ξενοδοχείο θα εκδώσει πιστωτικό voucher στο 100% της αξίας της κατατεθειμένης προκαταβολής. Το voucher μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε επερχόμενη κράτηση μέχρι τον Οκτώβριο του 2023, ενώ εάν δεν χρησιμοποιηθεί τελικά, θα επιστραφεί η αρχική προκαταβολή στον πελάτη.
- Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα 7-21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, το κατάλυμα θα εκδώσει προς τον πελάτη πιστωτικό voucher ισόποσο με την προκαταβολή που έχει ήδη καταθέσει. Το voucher μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε επερχόμενη κράτηση μέχρι τον Οκτώβριο του 2023.
- Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μικρότερο των 7 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 30% της συνολικής παραμονής με βάση την κράτησή του.
- Σε περιπτώσεις ακύρωσης κατά την άφιξη, κατά τη διάρκεια της διαμονής, ή για μη εμφάνιση στο κατάλυμα (no show), ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτησή του.
- Άφιξη / Αναχώρηση
Κατά την άφιξή σας στο κατάλυμα θα πρέπει να έχετε την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και την κάρτα που έχει γίνει η χρέωση ή η προέγκριση της κράτησης.
Ώρα άφιξης ορίζεται η 15:00 και ώρα αναχώρησης η 11:00.
Το ενδεχόμενο παράτασης της ώρας αναχώρησης σας μετά τις 11:00 εξαρτάται από την πληρότητα του καταλύματος, υπόκειται δε σε επιπρόσθετη οικονομική επιβάρυνση ως εξής:
- Check-out έως τις 20:00 υπόκειται σε 50% της ημερήσιας χρέωσης.
- Check-out μετά τις 20:00 υπόκειται σε 100% της ημερήσιας χρέωσης.
Σε κάθε περίπτωση, οφείλετε να γνωστοποιήσετε το αίτημα σας αυτό στην υποδοχή του καταλύματος το αργότερο κατά την άφιξή σας.
Τα δωμάτια που αντιστοιχούν σε επιβεβαιωμένες κρατήσεις για τις οποίες έχει κατατεθεί προκαταβολή ή έχει γίνει προεξόφληση ή προέγκριση πιστωτικής κάρτας θα κρατούνται έως τις 20:00 την ημέρα άφιξης. Σε περίπτωση μη-κατάθεσης της προκαταβολής ή προέγκρισης, η κράτηση θεωρείται ανεπιβεβαίωτη.
- Πολιτική Παιδιών
Παιδικό κρεβατάκι παρέχεται δωρεάν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Οποιοσδήποτε τύπος επιπλέον κρεβατιού ή βρεφικές κούνιες παρέχονται κατόπιν αιτήματος και σχετικής επιβεβαίωσης από το κατάλυμα.
Όλα τα παιδιά που διαμένουν στο κατάλυμα πρέπει να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την συνεχή επίβλεψη ενηλίκου.
- Πολιτική Καπνίσματος
Το κάπνισμα απαγορεύεται εντός όλων των δωματίων καθώς και σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του καταλύματος.
- Κατοικίδια
Το κατάλυμά μας δέχεται κατοικίδια ζώα σε συγκεκριμένα διαμερίσματα και μόνο κατόπιν συνεννόησης. Επιπλέον χρεώσεις δύνανται να υπάρξουν. Σε περίπτωση που θα ταξιδέψετε με συνοδεία κατοικίδιων ζώων, παρακαλούμε όπως μας ειδοποιήσετε έγκαιρα. Εάν θεωρούμε ότι το κατοικίδιό σας προκαλεί όχληση στους άλλους επισκέπτες, θα σας ζητήσουμε να αποχωρήσετε.
- Συμπεριφορά πελατών
Οι πελάτες παρακαλούνται να μην προκαλούν όχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια, καθώς και να σέβονται τους άλλους ενοίκους και το προσωπικό του καταλύματος. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του καταλύματος, ενώ το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο, την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση, το κατάλυμα δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.
- Ζημιές/ Φθορές Δωματίου
Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/ χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα, αλλά με μετρητά ή άλλο τρόπο, το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του.
- Προσωπικά Δεδομένα
Όλα τα προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από το κατάλυμα σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
- Ανωτέρα Βία
Το κατάλυμα δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη στην περίπτωση που δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον πελάτη, ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας (ενδεικτικά απεργίες, πυρκαγιά, τρομοκρατικές ενέργειες, πλημμύρες, εμφύλιες διαταραχές ή θεομηνίες).
- Περιορισμός Ευθύνης
Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάλυμα για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος των προσωπικών ή/ και πολύτιμων ειδών, χρημάτων κλπ. Για τα λοιπά αντικείμενα που φέρει μαζί του στο κατάλυμα κάθε πελάτης, το κατάλυμα απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των λοιπών προσώπων που διαμένουν μαζί του, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία του. Επίσης, το κατάλυμα δε φέρει ευθύνη, αν η βλάβη, καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) ή στην ιδιάζουσα φύση του πράγματος.
- Εφαρμοστέο Δίκαιο – Λοιποί Όροι
Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και αρμόδια για την επίλυση κάθε τυχόν διαφοράς που ανακύπτει από αυτούς είναι αποκλειστικά τα δικαστήρια Βόλου.
- Ακρίβεια Πληροφοριών
Ο πελάτης αποδέχεται ότι το κατάλυμα έχει καταβάλει όλες τις εύλογες προσπάθειες για να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών που περιλαμβάνονται στα φυλλάδια, τις διαφημίσεις και το δικτυακό τόπο του, αναγνωρίζει δε ότι τα εικονιζόμενα μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς από την πραγματικότητα και ότι αυτό συμβαίνει λόγω της τεχνικής επεξεργασίας των εικόνων.